Wednesday, June 20, 2012

Mademoiselle

kedvéért - hadd legyen neki olyan takarója, amilyenre a szíve vágyik!- tettem ki már jó ideje egy logót az oldalsávra, majd ennek jegyében horgoltam jómagam is két, még eztán elküldendő koczkát, s ami a játék utolsó feltételét illeti: közben Annácskával éppen matematikát tanultunk, némi sikerrel igyekezvén megcáfolni ama városi legendát, hogy nem jó korrepetítora a szülő saját gyermekének. De jó.
( Szeretem az emberek játékossága mögötti életkedvet - ezért is támogatom, általában egy-egy titkos lájkkal a mindenféle pályázat-, nyaklánc-, rajzverseny, koncertjegy-, fonal-, wellness-belépő-nyerési iparkodásokat.
Amélie-nek lenni annyira könnyű manapság.)


6 comments:

Mademoiselle said...

jujdeszép lesz, köszönöm :-)))

csillag said...

Mademoisellenek biztos gyönyörűséges egy takarója lesz:)

Éva said...

Tudod, ha képekből kellene összeállítani bármit, ennek a képnek is kiemelkedő helye lenne ott egyszerűségével, szépségével.

Éva said...

A barna-kék színösszeállítást szeretem, és szép emlékeket idéz számomra. Ez a "gondolj-rám virág" színe.

Nemes Nagy Ágnes:A gondolj-rám virág

A gondolj-rám-virág,
az volna szép, az volna szép,
a gondolj-rám-virág,
az barna-kék, az barna-kék
(csak volna barna, volna kék,
a gondolj-rám csak volna szép,
mert nincs ilyen).
A nefelejcs azt mondja: nem,
a gondolj-rám: igen, igen,
azt mondja, hogy: igen.

Mademoiselle said...

De jó ez a vers! Kölcsönvehetem?

márta said...

A vers szabad...